Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Linn - 22 juli 2010 09:58

Jag gillar verkligen inte att gå av mina nattpass. För då ska man helt plötsligt vända på dygnet och fort ska det gå med. Man har ju trotts allt bara ett dygn på sig för sen ska man jobba dag.

Jag tyckte jag var så duktigt som gick upp vid 13.00 igår. Men det var tydligen alldeles för sent. Så inatt tittade jag på klockan sista gången klockan 03. Det var inte alls roligt.

Sen när klockan ringer idag klockan 9 trodde jag att jag var sjuk så illa måde jag, men det berodde nog bara på lite sömnbrist.


Jaja, nu har hundarana fått sin promenad, och det blev en lite längre promenad dennna morgon, vilket känns skönt. Så nu borde dem klara sig en stund.

Själv ska jag duscha, känner mig bara helt vidrig, det bara rinner om mig typ!!

Sen ska jag köra mamman min till Norrköping innan jag börjar jobba.

Helt underbart skönt att ha bil i nästan en hel vecka nu.
Eftersom mamma åker bort så får jag ha bilen, åhh älskar ordet bil!!!


Nej, det är väl dags för mig att sätta lite fart kanske. Här kan man ju inte sitta och sega hela dagen heller.


Ajuste på tal om något annat vill jag påminna alla er att idag fyller min moster Lena år. Grattis till henne.

Tänkte slå henne en pling när jag kommer hem från jobbet sen.


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards