Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Linn - 21 juli 2010 23:41

Här hemma söks och letas det jobb varje ledig minut känns det som.

Bara idag har jag sökt 3 jobb, de flesta är på förskolor men det tror jag väl inte att jag får. Det vore skumt.

Men ett är som personlig assistent i Norrköping och det vill jag verkligen ha.

Så nu får man hålla tummarna för att det blir ett lyckat resultat med det jobbet.

Har skrivigt ihop ett personligt brev ikväll, det är väl inte ritkigt min starka sida att göra reklam för mig själv sådär. Men ja, vi får väl se.

Hoppas hoppas hoppas gör jag iaf.


Idag har jag och min mamma ätit pizza, gud så gott det var! Tack mammi.

Sen kom Sofia över en sväng med, alltid lika trevligt. Vi har nog snöat in oss lite på jobbet. Det pratar vi om den mesta delen när vi ses. Men i helgen så är vi lediga så då kanske vi kan prata om något annat. Som... gräs eller nått. hehe.


Jag kan inte sova, har legat och tittat på film, vilket jag inte skulle gjort. För nu är jag inne i nattvanorna. Det går fort... helt plötsligt har man vänt på dygnet. Jaja, kanske somnar förr eller senare.

Är väl dags att ge det ett försök till, att somna alltså.

Hejs.


ps. Håll tummarna för mig och det där jobbet.

Av Linn - 21 juli 2010 14:23

Just nu ligger jag här på soffan och är helt död.

Men nu är mina två jobbiga nätter avklarade, så nu har jag bara dagar kvar att arbeta. Skönt det, faktiskt.


Skulle ha träffat Sofia idag, men tror inte det blir så utan det blir nog en dag och kväll framför tv:n. Det är iofs inte helt dumt det heller.

Hon har hittat en lägenhet nu i Örebro iaf som hon ska titta på på Söndag.
Skönt, då slapp jag hälsa på henne på en parkbänk. ^^


min pappa ringde förut, och han och max var nu i Spanien. Hörde inte så mycket eftersom jag sov. Men vi skulle ringa sen och prata mer.


Nej jag har inte så mycket att varken berätta eller skriva här.

Bäst jag slutar skriva med andra ord.

Hejs.


ps. någon som vill ge mig en fast tjänst inom äldreomsorgen eller förskolan? Är dock inte utbildad helt, men erfarenhet har jag minsann!

Bara några månader kan jag väl få jobba iaf? Snälla!?!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards