Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Linn - 24 juli 2010 18:28

Igår var det Fredag och det innebar sista arbetsdagen för denna vecka. Gud så skönt säger jag bara! =D

Så igår hyrde jag och Sofia nya wallander filmen, som också var den sista Wallander som vi förstod det. Bra var den med.

Sen sov vi.

Herregud vad trötta vi var igår!

Så, ja...

Och sen idag har vi bara legat framför tv:n och glott på den.

Har verkligen inte ork att göra någonting. Är så himla trött.


Ska snart ringa min pojkvän och se vad han har för sig.

Sen ska jag väl fortsätta att bara ligga framför tv:n eller om jag kanske ska sätta igång och göra lite nytta som att städa lite här hemma kanske?

Men tänkte kanske lämna det tråkiga tills i morgon, för då har jag heller inget bättre för mig.

Ja, vi får väl se vad och hur det blir.


Nej men nu kom jag på att djuren har jag inte gett någon mat. :O

Dags att sätta lite fart kanske.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards