Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Linn - 10 oktober 2011 19:07

I helgen har vi varit i småland hos Jens mamma.

Det var ganska trevligt. Men jag blev lite dålig, hade ont i huvudet, frös så jag hoppade och näsan blev täppt.

Ja, det var inte alls bra.

Men det gick ganska bra ändå!



Ja, idag har jag mest bara legat hemma på soffan och försökt att ta mig ork till att plugga inför provet som jag ska ha i morgon. Blev väl lite si och så med pluggandet! Men klockan är ju bara barnet så kanske blir att plugga en stund sen.


Annars har jag ett film tipps, som ALLA MÅSTE se!  eller iaf alla tjejer!

"a little bit of heaven" kanon bra film.

Handlar om en cancer sjuk kvinna, som finner kärleken!
As bra film. Jag tror jag skulle dö vad jag grät, och skrattade samtidigt.


Nu ska jag snart mysa upp i soffan till ensam mamma söker, med min påse popcorn! Det ska bli riktigt mysigt! Det är det bästa jag vet...


Jaja, hoppas alla har en bra kväll och så.

Själv ska jag fortsätta mitt snorande här på soffan, och föröska finna ork till att plugga.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards