Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Linn - 17 oktober 2011 16:54

Jag har faktiskt lyckats göra en hel del idag.

Jag har tvättat, ska snart gå ner och hämta upp min tvätt. Skönt att vara färdig med den.

Sen har jag vart iväg och handlat, lyckades dock glömma dom sakerna som jag faktiskt skulle köpa, kom istället hem med en massa andra saker. Ja, så går det när man åker till affären och är alldeles för hungrig.

Skulle köpa blommor att planera ute, men det var dyrt och fanns inte så mycket.

Så väntar till våren med den planen faktiskt.


Jag är så sugen på att shoppa... Har lust att spendera vart enda öre på kontot.

Men, det går ju inte tyvärr.

Nu är man ju "vuxen" och har ett ansvar att ta, så får inte bli så som jag vill inte.

Men ska iaf spendera lite pengar när jag och Sofia ska till stan.
Det bara brinner i fingrarna och plånboken.

Vågar knappt gå in på några sidor där man kan handla på...

Känner på mig att det kommer sluta med att jag har hur mycket saker som helst när jag klickar på betala sen.

Det kanske blir så att man får ett större shopping sug, när man inte jobbar. Eftersom man då inte har samma inkomst.
Det tror fan jag!!


Ajja, nu ska jag gå ner till tvättstugan och hämta upp all tvätt.

Det är iofs bra, eftersom kläder väger en hel del kanske jag kommer på att jag inte alls vill handla för det är tungt som det är att bära den där kassen ända upp till lägenheten.

Men det är inte speciellt troligt jag vet!!


Ha en bra dag.

Missa inte ensam mamma söker ikväll..

Hejs..

Av Linn - 17 oktober 2011 12:47

Grattis till min älskade pappa som fyller 55 år idag måste man såklart säga också! =)

Av Linn - 17 oktober 2011 12:41

Ja, ni mina vänner.

Den här dagen började inte direkt bra.

Vaknar halv 9 av att jag känner mig blöt och har ont i magen.

Ja, det var den där dagen i måanden som man bara hatar.

Mens-dagen..


Så fick slänga mig upp och börja göra iordning efter mig.

Inte riktigt så man vill vakna på morgonen.

Sen dess har jag bara haft riktigt ont i magen...


Sitter och väntar på att jag ska få ett mejl eller något liknande av min lärare så jag kan ringa henne och prata om hur vi ska lägga upp det här med mitt prov som inte blev godkänt.

Funderar på att ringa utan att jag har fått svar.

Värt ett försök. Lärare är fan inte lätta att få tag på alltid.


Annars funderar jag på att göra någon nytta idag.

Pappa kommer hit i eftermiddag och ska fixa vårat avlopp i köket som inte verkar vilja funka så som vi vill.

Kanske ska ta mig ut till Viberga och köpa blommor att planera ute också..

Sen ska jag boka in en tvätttid med. Ja, så lite nytta kanske det blir av iaf.


Nej nu ska jag ta tag i mitt liv här. Ska borsta håret och göra mig iordning iaf.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards