Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Linn - 30 oktober 2011 15:34

Åhh, detta måste vara den finaste låten jag vet just nu!  :)


Av Linn - 30 oktober 2011 14:59

Idag är har det blivigt Söndag, och det är jätte grått ute!

Men det gör ingenting, för jag är glad ändå!

Kunde sova riktigt länge idag vilket var skönt, när jag vaknade och såg att klockan var två blev jag överlycklig.
Kom dock på att jag inte ställt om klockan men ett är också bra!

Idag är det en sån där bra dag.

Känner att allt är möjligt!

Har redan förhört mig själv på sakerna till provet två gånger.

Har ett litet nytt system.

Sitter vid datorn i typ en kvart och sen förhör jag mig själv. Och så håller jag på!

Kanske funkar bra?


Jaha, så idag är det plugga och jobba natt som står på schemat!

Det blir bra!

Jobba känns väl sådär!

Men det känns bättre nu.. Jag trodde ju att det var på Tisdag jag hade prov så jag hade lite panik!

Men det var ju inte förens på Onsdag.

Så då kan jag plugga på Tisdag desto mer. För i morgon lär jag vara död efter att jag har jobbat!


Jaja, nu ska jag ta och kolla runt lite här innan jag ska förhöra mig själv igen.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards