Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Linn - 28 oktober 2011 21:38

Idag har jag umgåtts med Bella.
Har varit super roligt måste jag säga.

Vi har käkat och sen sprungit omkring här i Finspång i de få affärer vi har.

Men vi lyckades fynda iaf.

Köpte ett fotoalbum som jag har roat mig med att sätta in bilder från semestern i.
Det var väl sådär roligt. Eftersom det blev en hel del klippa och klistra. Och fick inte ens in hälften av alla bilder.

Men får köpa mer papper att sätta in i albumet så jag kan få in lite fler bilder iaf. Har ju över 300 stycken. Men alla behöver iofs inte sättas in.

Sen köpte jag en ny allmernacka också. Som jag stödjer rosa bandet med. Super fin!


Ja, sen har vi vart och fikat med sväng med Alex också. Alltid lika trevligt!

Ja, annars har vi inte gjort mycket mer. Pratat och skrattat gånger hundra typ!

Finns ju en hel del att prata om när det är så länge sen man sågs.

Man måste ju ta igen förlorad tid så att säga.


Nu sitter jag i soffan och funderar på vad jag ska göra med resten av kvällen.

Ska lägga mig i ett bad en stund tror jag.

Sen borde jag väl plugga en stund, för på Tisdag så smäller det igen med prov.

Måtte jag klara det denna gången.


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards