Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Linn - 31 oktober 2011 15:45

Nu ett tag har jag trott att jag vart allergiskt mot hasselnötter. Som jag älskar!!

Ja, så jag har ätit det ändå!

Trotts att det har kliat på tungan och att jag blivigt lite svullen i munnen.

Sen idag, så åt Jens hasselnötter, och så pussades jag med honom.

Och då fick jag kli och så igen.

Så har det aldrig varit förr...

Undra om jag kanske är allergisk mot att pussas med jens.
Nej vars.

Men jag kanske har blivigt mer allergisk?

Kan man bli det?


Jaja, jag är lycklig ändå!

Sitter här vid datorn och lyssnar på spotify, som jag bara älskar!

Tänker inte låta det gå en månad utan att jag betalat!! :O


Plus att jag förhörde mig nyss, och det gick kanon!

Jag är nog bäst!

Nej, men det känns bra idag!

Trivs med allt!!

Förutom att jag har ont i magen!


Hejs.

Av Linn - 31 oktober 2011 13:00

Åh natten gick som på en räkmacka inatt!

Den vara sa svisch..

Det är för delen när man har mycket att göra med!

Jag har inte ens kännt mig lite små trött inatt. Men jag gick in i bildörren och i en dörr hemma hos en brukare.

Får jag ingen bula i huvudet måste jag vara gjord av stål. För fan så ont det gjorde när jag slog i huvudet i bildörren.

Men sånt är livet.


Ja, så idag när jag vaknade iaf.. Så var jag helt död i 2 minuter och sen blev jag skit pigg!?!

Hmm, inte likt mig. Brukar vara död precis hela den här dagen! Och inte orka lyfta ett finger lixom.

Men något har hänt.. Kanske har fått en stroke eller något?


Åh stör mig som bara den här nu... Har en fluga som flyger omkring och sätter sig på mig, och på tv:n och dataskärmen. Allt som jag använder mig av.
Det är iriterande.

Så nu ska jag ut på dödarjakt!


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards