Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Linn - 12 oktober 2011 11:21

Hade prov igår i medecinsk grundkurs.

Gick sådär! Ganska dåligt om jag ska vara ärlig.

Så vi får väl se när hon har rättat det, hur det går till med omprovet. Om man måste göra om allting eller bara dem delarna som man inte klarade.


Idag har jag varit hos tandläkaren, och inga hål fans det där inte! Super skönt!!
Hade dock lite tandsten, som hon visst var tvungen att ta bort. Skrapade och hade sig. Inte alls skönt!

När jag gick där i från var mina tänder röda istället för vita, efter allt blod.

Jätte snuskigt!!

Men nu ska jag iaf teckna en tandvårdsförsäkring.

Kommer bara kosta ca 80 kr i månaden och det är ju inte så farligt.

Det kan det vara värt om jag får några hål i framtiden.


Runt ett ska jag iväg och hämta upp Sofia, och sen ska vi iväg och simma.
Det ska bli skönt faktiskt.

Är egentligen inte alls sugen på att hoppa i vattnet och simma i typ 10 timmar (vilket det känns som när man är i) Men det är väldigt skönt när man är färdig. Så på det sättet har jag jätte lust.


Ja, annars händer det väl inte så mycket mer idag.

Har pluggat en liten stund nu på förmiddagen, på dem sakerna som jag vet att jag inte klarade på provet. Lika bra att sätta igång direkt annars blir det så mycket att lära sig på en gång sen.


Jaja, nu ska jag knalla in och lägga mig brevid Jens i sängen. Då kanske han vaknar!

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards