Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Linn - 11 oktober 2011 20:51

Här sitter jag inne i soffan under filten och myser.

Har det riktigt mysigt, tända ljus och så...

Ikväll ska jag titta på desperate housewives, och mysa här i soffan av att hösten är här.

Det är en bra mysig årstid, för det är lagom kallt och man kan tända ljusen och krypa upp under filten.

Men snart är hösten slut och det innebär att vintern kommer att ta vid.

Det gillas inte.
Det är den värsta årstiden jag vet!


Nej nu ska jag mysa vidare.

Hejs.

Av Linn - 11 oktober 2011 10:58

Tänkte skriva som rubrik vilken dag det var.

Men jag kommer inte ihåg vilken dag det är idag så det blev inte som jag tänkt mig.
Herregud vad snabbt det går innan man blir bekväm och glömmer sådana saker.

Men vänjer sig vid att gå hemma så det spelar lixom ingen roll vilken dag det är. För man är ju ändå bara hemma.

Lustigt.


Idag ska jag iväg till skolan och göra prov. Det blir prov i medecinsk grundkurs. Är lite nervös, men inte så farligt.

Känns som att jag absolut inte kommer att kunna klara det här provet.

Allt känns så svårt. och det känns som att jag har tagit vatten över huvudet med att boka in provet redan idag.

Men samtidigt känner jag, att det är lika bra att få det gjort. Så ser jag vad jag behöver plugga mer på ifall jag inte klarar det.

Men man får be om ett mirakel och hålla alla tummar man har för att man kommer att klara det.

Tänkte att jag skulle prata lite med rektorn också när jag ändå är i skolan och har möjligheten.

Man vill ju gärna veta när man får veta om man får gå kvar eller inte..


Ja, annars blir det väl inte mycket mer gjort idag inte.

Ska laga en kycklinggratäng idag som förhoppningsvis blir dunder god.


Jag och Jens börjar få väldigt dålig fantasi när det gäller mat.
Det blir alltid köttfärsås eller köttbullar typ.

Så dela gärna med er av lite recept på mat!

Tycker det är tråkigt att äta samma hela tiden.


Jaja, nu ska jag väl ta och titta igenom mina anteckningar så jag har det färskt i huvudet iaf.


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards