Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Linn - 16 oktober 2011 11:14

Igår hade vi ett väldigt lyckat födelsedags kalas här hemma.

Mycket trevligt måste jag säga.


Sen fick jag även lite tid att planera in saker med mina vänninor.

Så löneveckan har jag att se fram emot.

Inte för att jag kommer få så bra lön, men för att jag får umgås med mina vänner.

På Torsdagen ska jag och Sofia in på en shoppingrunda i Norrköping!

Sofia ska tydligen köpa en helt ny garderob låter det som.
Nej vars. Men nästan.


Och på Fredagen ska jag ut och äta med Bella. Har inte träffat henne på år och dar, så det ska bli riktigt trevligt.


Ja, det var mina planer för den veckan.
Annars har jag inte mycket planer alls. för varken idag eller någon annan dag den här veckan.

Men det gör inte så mycket.

Ska väl iofs plugga en hel del den här veckan skulle jag tro.

Har en hel del att få in i huvudet tills jag ska göra omprov och allt vad det är.


Jaja, nu måste jag äta frukost.
Magen kurrar som aldrig förr.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards