Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Linn - 14 oktober 2011 19:15

Japp, nu var det Fredag igen.

Härligt för de flesta människor.

Själv ska jag snart bege mig iväg och arbeta några timmar.
Det är bra, för då ska jag plugga inatt.


Fick nämnligen mejl av min lärare att jag fick ig på mitt prov som jag gjorde i veckan, och att jag får komplettera det via telefon istället om jag vill. Och det vill jag såklart!

Fick också veta att hon ska sluta som lärare, så därför måste jag göra det provet redan i veckan. Så det är ju kanon att jag ska jobba inatt.

Då får jag mycket tid till att studera på..


I morgon ska min pappa, Max och Göran komma hit. För då ska vi fira pappas födelsedag. Visserliggen så fyller han på Måndag, men det är mysigare att fira den på helgen. Så det ska jag ordna med när jag vaknar till liv i morgon.

Då ska jag laga mat och slänga ihop efterrätten tills klockan 6 då alla kommer hit för kalas. =)


Nej, nu ska jag börja byta om och packa väskan för att bege mig mot jobbet.

Börjar redan känna mig trött, men det går förhoppningsvis över snart.


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards