Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Linn - 21 oktober 2011 10:49

För  bara några dagar sen när jag pratade med Sofia så sa  hon något i stil med "Du är så duktig Linn, för du vänder inte på dygnet fast du inte jobbar."

Jag svarar då "Nej jag vet, jag kan sova när som helst"

Ja, eller hur?

Största lögnen någonsin. Två kvällar i rad har slutat med att när jag gått in och lagt mig med Jens i sängen så har det blivigt en film, lite bus, lite prata och sen ännu en film.
Ja, jag har ju inte somnat innan 4 iaf!!

Väldigt duktigt va??

Men är stolt över mig själv iaf, att jag inte sover hela dagen utan går upp lite skapligt. Som idag gick jag upp halv 11. Hyffsat bra!


Jaha, denna förmiddag ska spenderas med frukost och plugg!

Eftermiddagen med prov.

Kvällen med simmning med min vän, och sen ska vi nog se en film tror jag.
Vi ska iaf hänga lite ikväll.

Mysigt.


I morgon får vi fin besök av Jens pappa, Ann-Sofie och Nisse.

Det ska bli trevligt minsan!


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards