Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Linn - 13 oktober 2011 21:11

Ikväll är det ingen bra kväll.

Jag känner mig nedstämd.

Det känns som att jag inte gör något vettigt.

Jag får ångest att jag inte jobbar så mycket, och därför inte får in så mycket pengar längre.

Men varför ska jag känna så?

Jag har pengar!


I morgon ska jag iaf jobba natt, vilket både känns bra och inte bra.

Känns bra att åka och jobba och känna att man tjänar pengar och att man gör lite nytta.

Samtidigt så känns det dåligt, eftersom jag inte trivs där speciellt mycket.


Jag borde inte känna att plugga var ett dåligt allternativ, det är ju ändå det här jag vill göra.

Men ändå så känns det fel.

Jag vet att det låter skumt.


Jag vet själv att det inte bara handlar om att jag pluggar som känns fel.
Det känns som att jag borde vara på en annan plats än där jag är.

Att jag inte gör det som är bäst...


Nej, nu börjar detta spåra ut.

Bäst jag fortsätter att nörda mina älskade serier.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards