Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Linn - 5 maj 2012 19:47

Var nyss ute på balkongen då jag såg en familj komma på promenad.

Mannen hade på sig ett linne, shorts och foppatofflor.

Kvinnan hade på sig dunjacka och vanliga skor.

Barnet på kanske 5 år som sprang omkring hade också på sig dunjacka.

Då känner man lite såhär: "Va, fan!! "

Hur klär sig folket?

Okej, det är inte as varmt, men för fan dunjacka?

Och det är fan inte så varmt så man går omkring i så tunna kläder heller.

Men bättre är väl det än dunjacka iaf!!


Kan förstå att folk tycker det är svårt med vad man ska ha på sig, för det gör jag med.

Men jag fattar väl bättre än så?


Jag trodde jag skulle dö, och börja asgarva!

Idioter! ^^ haha. 

Av Linn - 5 maj 2012 19:32

Sitter hemma i soffan och surar.

Är trött och känner mig grinig.

Det är inte lätt hörre ni!

Längtar tills klockan blir 10, då ska jag krypa ner i sängen och sova..

Skönt ska det bli..

Men vad ska jag göra tills dess?

Funderar på att titta på tv, men finns inget att se, finns ingen bra film heller.

Och bada skulle jag väl kunna göra, men det gjorde jag ju igår?

Hmm..

Kanske ska ta mig en cigg, och fortsätta fundera på vad jag ska göra...

Man kanske skulle kunna kolla på fråga olle dokumentär om det inte laggar lika mycket.


Är nästan lite sugen på att åka och jobba så tråkigt har jag..

Jag kanske har varit ledig för många dagar.. Tur att jag ska jobba i morgon då!


Nej, nu ska jag ta en cigg och fundera ut vad jag ska göra efter det..

Tjarå!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards