Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Linn - 15 maj 2012 21:46

Ja, som ni redan vet var jag på arbetsintervju idag.

Och jag är nästan helt säker på att jag inte fick jobbet, men skulle få ett besked om ca 3 veckor.

Men jag räknar som sagt inte med någon anställning för min del.


Nej, fy intervjuas i grupp var inte alls roligt.

Man kände sig utstrirrad och det känndes som att alla när som helst skulle brista ut i skratt när man prata.

Ni vet ju själva hur det kändes när man stod inför hela klassen i 8:an och skulle redovisa ett arbete, som sedan skulle bedömmas och hela slutbetyget i kursen hängde på hur man framförde arbetet.

Typ så kändes det idag på intervjun, som att vara tillbaka i klass 8b, och jag skulle framföra det bästa av mig själv.

Och sådär osäker och rädd!

Ursch!


Men jag svarade så gott jag kunde på mina frågor i varje fall, och ja jag gjorde det bästa jag kunde.

Har alltid hatat att vara  så där utsatt i grupper, och det var väl en del av det som gjorde mig så nervös.

Sen var dom andra som var där 30++, och hade hur mycket erfarenheter som helst vilket också bidrog i att man kände sig sämre.


Aa, men jag får se det som en erfarenhet att ens ha varit på det här.
Och att jag kan lära mig av dagens misstag till nästa arbetsintervju som säkert kommer komma om något år eller något. Vad vet jag!


Kram på er.

Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards