Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Linn - 6 maj 2012 11:22

Börjar bli lite orolig med tanke på hur mycket hår jag tappar på huvudet.

Jag vet att man gör det i perioder, och jag har alltid tappat mycket hår, men nu är det extremt!

Hoppas inte jag blir flintis snart!!  ^^


Ja, nu var Söndagen här igen...

Hörre ni människor, går inte tiden alldeles för fort för det mesta?

Ja, vissa dagar kan kännas som ett helt år.
Men om man ser det i det stora hela, så tycker jag att ett  helt år går lite väl fort!

Det känns inte riktigt som man hinner med allt eller vad man ska säga.

Hinner med, gör man väl. Och man borde väl hinna med mer än vad man egentligen gör.

Nej jag vet inte.
Det känns bara som att tiden bara tickar på något fruktansvärt fort...


Om några timmar ska jag iväg och jobba, vilket faktsitk ska bli roligt.

Nu är jag utvilad och har ny energi i kroppen, så nu ska jag nog orka/tåla lite mer än jag gjorde förra veckan.

Fick ett pass i morogn också. Så nu ska jag jobba 10 dagar i rad.. Så nästa vecka, lär jag kanske ha slut på tålamod och enegergi igen..
Tur att jag hoppar mellan olika arbetsplatser annars skulle de nog kunna bli tufft.


Nej, nu ska jag ta och göra iordning lite här inne... Ser ut som hej kom och hjälp typ!

Toma cola flaskor, godispapper och annat skräp både här och där...

Ska dock inte städa, det får bli ett annat årtionde... Men plocka iordning lite måste göras.


Hej på er!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards