Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Linn - 22 maj 2012 17:47

Hey hey hey!

Så otroligt varmt och skönt det har varit inatt, inte under 13 grader.. Hade runt 16 grader nästan hela natten, men sen framåt morgonen när det började åska och regnet bara vräkte ned så hade vi bara 13 grader.

Helt otroligt.

Har sommaren kommigt på riktigt nu, och kommit för att stanna?

Hoppas verkligen det. Vill inte få något jäkla bakslag så det blir kallt igen.


Har faktiskt inte kännt mig speciellt trött idag.
Men däremot har jag varit slö. Mest bara segat omkring mest hela dagen.
Men har spenderat mycket tid på balkongen i solen med en cola burk i ena handen och en ciggarett i andra!

Helt underbart!
Där har ni anledningen till varför jag inte vill sluta röka!
Det hör lixom lite till sommaren. Sitta på balkongen och snacka skit i telefon med en cigg i värmen!

Ja, det är bara för mysigt tycker jag.


Nu ska vi väl snart börja göra oss iordning för att dra oss mot mamma.

Är inte speciellt taggad på att köra så långt i den här värmen. Men det får gå.

Får ha med oss mycket dricka och vindruvor var jag iväg och köpte förut också.
Så vi ska nog klara av att hålla oss vid liv.


Ha en bra kväll alla.

Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards