Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Linn - 20 maj 2012 21:44

Har haft två underbara dagar i stockholm.

Myst, skrattat, lekt och firat min älskade Josefine! =)

Kunde inte haft en mycket bättre helg än denna, och mycket finare väder kunde vi heller inte fått.


Dessa två dagar har jag bara njutit av att Linus har älskat mig som bara den!

Har hela tiden vart "moster linn, hjälp mig" "moster linn, gör du?" "moster linn, sitt brevid mig" osv.

Och jag älskar det!!!

Idag slöt vi en pakt, jag ska vara hans favorit i 50 år till, och när han blir lite större ska han komma och bo hos mig ibland!

Love that!


Nu ska jag bara njuta av att det faktiskt är tyst en stund!

Ska inte ens sätta på tv:n eller något. Ska bara lyssna på tystheten, dock lär det inte vara länge.

Inom 5 min kommer säkert tv:n stå på, eller något!

Men jag gillar iofs ljud så!


I morgon ska vi ev. fiska.

Och på kvällen nalkas nattarbete..


Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards