Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Linn - 10 maj 2012 06:34

Igår hade jag en bra och rolig dag på jobbet, jobbade med Michaela! =)

Vilket jag ska göra hela helgen också, så det känns faktiskt roligt.


Igår åkte jag och besikta bilen efter jobbet som ni säkert redan vet, om ni läste min blogg igår.

Hur som helst, den gick igenom!!!

Behöver inte besikta om den, och fick inte körförbud heller!!! YES......

Dock, blev den underkänd, men det gör inget för jag får köra med den och slipper betala mer pengar på besiktning eller annan skit just för tillfället i varje fall!

Är super duper kanon glad!


Ja, annars gjorde jag inte mycket mer..
Spenderade resten av mina timmar med att försöka hålla mig vaken.
Max kom hit en stund, han gick tydligen fel väg hem!

Vilket jag inte tror på... jag tror han ville va med mig!

Så det var han tills jag slängde ut han, tyckte han skulle hem och plugga på sitt prov han har idag. Lycka till Max.

Resten av kvällen låg jag på soffan och snora och nös typ!


Och nu sitter jag här i soffan i vanlig ordning och nyser och snorar.
och ska om en stund ta och dra mig mot jobbet.
Har en lång dag idag!
Fick ta ett extra pass så, det  blev delat!

Men vad gör det, då känner man att man lever, och jag kommer ju med all säkerthet somna utan problem sen ikväll..
Längtar redan tills jag får sova..


Dock känns det nästan som jag skolkar just för tillfället. Klockan är 06,40 och jag är inte på väg till jobbet.
Kanske för att jag börjar halv 8, men det händer ju aldrig, så därför känns det som jag skolkar eller fuskar eller något liknande.


Nej, om man skulle ta och sätta lite fart.
Med andra ord, gå ut på balkongen och ta en cigg till!

Hej.


ps. Drömde om festingar inatt... Stora som hus var dom och ville ta över världen genom att äta upp oss.
Ursch, en riktigt äcklig dröm.
Allt är mammas fel som pratade om hur mycket festingar de var iår!!


Puss på er.
Hej svejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards