Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Linn - 28 maj 2012 19:01

Idag har det varit en underbar dag tillsammans med min käraste.

Först var vi uppe och åt frukost tillsammans innan vi drog iväg för att titta på en ny lägenhet.
Den var inte alls så bra som vi trodde, och den var fruktansvärt skruttig, så det blev ingenting med den inte.


Sen åkte vi hem till Sofia och fika och prata och så. Vilket också var väldigt mysigt.

Resten av dagen har vi spenderat i soffan tillsammans och sen har vi lagat mat.

Och smidigt planer på en resa tillsammans med familjen som förhoppningsvis kommer att bli av.


En helt underbar dag helt enkelt, som vi har spenderat tillsammans precis hela tiden.
Nu ska jag iväg till jobbet om några timmar, har två nätter framför mig.

Men det gör mig inte så mycket, tror dock att jag kommer frysa de här nätterna.

Det är ingen värme ute idag inte.


Nej, nu ska jag mysa med min pojkvän en stund till.
Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards