Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Linn - 12 maj 2012 05:26

Igår fick jag ett väldigt roligt och spännande telefonsamtal!

Det var nämnligen om en heltidstjänst, som ska tillstättas och dom fråga om jag ville komma på intervju på Tisdag.

Och det vill jag självklart!!!

Men vad nervös jag börjar bli nu, det ska vara grupp intervju.

Så där ska man sitta bland alla sökande och berätta varför jag ska bli vald.
Inte riktigt min grej det där. Men jag ska hålla tummarna för mig själv.

Är redan super nervös.
Hoppas det lägger sig lite, kan inte bara så här nervös!


Ja, annars jobbar jag och står i denna helgen. Vilket är rätt skönt,

då kan jag kanske inte tänka precis lika mycket på tisdagen.

Ser dessutom ut som att jag får köra dubbelpass på Söndag igen, vi får väl se om det blir så.
Men 99 % säker på att de blir så..
Shiit, skulle behöva ha en vecka semester sen och vila upp mig på. ^^


När jag slutar jobba ska jag och Jens åka och handla godis och så.. Tänkte ha en myskväll sen!

Och ikväll ska vi även hem till min pappa och grilla och mysa lite.

Ska bli riktigt trevligt. =)


Nu ska jag faktiskt ta och käka lite frukost!

Tiden bara rinner iväg så här på morgonkvisten.
Hej på er!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards