Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Linn - 31 maj 2012 05:38

Igår morse gick jag av från mina två nätter. Det var riktigt skönt!

Var faktiskt inte totalt död igår, men det kanske var för jag håll igång hela tiden.
Körde Jens och Sofia till hårstorp nästan direkt, och sen hem och gjorde paj och plockade iordning lite.

Sen åkte jag iväg på möte på tegelbacken, och pratade med Sofia.K

Sen åkte jag hem och duscha, åt och somnade typ direkt!

Så nu fast jag  vaknade redan vid 5, så har jag sovigt i 7 och en halv timma.
Inte dåligt.


Snart ska jag iväg och arbeta lite på Betaren.. Var några veckor sen jag var där nu.
Och det var säkert månader sen jag var på den våningen som jag ska vara på idag.

Men, det går säkert bra..


Annars ska jag fika med Michaela idag, det ska bli trevligt värre!

Hon behövde någon att prata med precis som jag.. Så det blir bra! =)


Idag åker min kära syster och hennes familj iväg på en resa! Underbart för dom, hoppas ni får det bra hörre ni!

Är inte ett dugg avundsjuk, nej då!


I morgon åker vi till Örebro!

Ska bli skönt.
Komma iväg och rensa tankarna lite med Jens familj!
Det kommer med all säkerhet att bli trevligt.
Och det är definitivt behövligt!


Nej, men hörre ni.. Nu ska jag kanske ta och sätta lite fart.
Har faktiskt nyponsoppa som världen vill att jag ska äta upp tydligen.

Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards