Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Linn - 21 maj 2012 19:56

Grattis min älskade och världens bästa stora syster Josefine på din 30 års dag.

Hoppas du får en kanon fin och bra dag och att dom uppvaktar dig riktigt ordentligt!



Sitter här i soffan just nu och ska väl snart börja byta om för att åka till jobbet.

Vet dock inte riktigt vad jag ska ha på mig!

Det lär ju inte vara så här varmt inatt, men det lär ju fortfarande vara skapligt varmt och skönt.

Aa, vi får väl se vad jag hittar i garderoben bland arbetskläderna.


Har suttit ute nästan hela dagen.

Har spenderat timmar ute på balkongen och inte bara vid sjön.

Underbart!

Lyckades dock bränna min axel ganska mycket.

Ser inte klock ut. Där kan man verkligen snacka om bonbränna så de heter duga!

Och det är bara axeln som är bränd och då ser det ändå roligare ut!

Haha.


Nej ni mina vänner och alla som jag inte känner.

Nu ska jag göra mig redo!

Är redan trött, men det ska nog gå bra det här..

Va, fan en natt det orkar jag nog med!


Hej på er

Av Linn - 21 maj 2012 16:19

Sommar värmen har kommigt och man njuter som aldrig förr när man sitter ute och njuter av solen som man känner värmer varenda milimeter av kroppen.

Helt underbart.


Dock inte så underbart med ormarna som självklart kommer fram nu när det börjar bli varmt.

Såg en äcklig orm idag när vi var på väg till bryggan för att fiska.

Orm + bara en fisk = inget roligt.

Så vi var bara ute vid sjön i ca 2-3 timmar sen drog vi oss hemmåt igen.

Men det var skönt att komma ut en stund, och det var väldigt mysigt att sitta där på bryggan och bara njuta av solen med en brukcola i handen! Medans Jens fiskade.


Nu har vi precis käkat mat, och nu ska jag väl försöka vila en stund så jag orkar att arbeta inatt.

Hoppas på en varm och skön natt! Och lagom mycket att göra.


Ska vara så här fint väder ett bra tag ser det ut som.

Hoppas att man kan hitta på något roligt nu i veckorna när man inte har förfärligt mycket jobb, och det är varmt ute!


Hej på er!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards