Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Linn - 3 mars 2013 18:53

Jobbigaste dagen jag varit med om på riktigt länge var idag.
När vi packade in alla Jens saker i bilen. Allt gick bra, tills vi skulle säga hej då och skulle krama om varandra..
Fy, grät som ett litet barn, och ja det gör jag bara jag tänker på det!

Att säga hej då till personen som man älskat och varit med i 6 år är inte lätt!
Och nej jag är inte kär i honom idag, men jag älskar honom. Så tacka fan för att det var för himla jobbigt!!

Och nu är tomt här hemma..
Önskelistan är lång på saker som jag behöver och saker jag vill ha!

Sänggavel, nattduksbord 3 st!
Tavlor!!!!!
Nytt stort köksbord med stolar..
En byrå.
En ny tv typ 42" minst!


Ja det var det jag kom på i "möbel" väg sen är det en miljon andra grejer med!

Snart kommer Göran och ska förhoppningsvis laga en sladd här hemma. Och efter det ska jag mysa med Sofia <3..


Vet inte vem jag ska tacka för att jag har sååå underbara vänner!!
Ni är guld!!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards