Alla inlägg den 30 mars 2013

Av Linn - 30 mars 2013 09:52

Ja idag är det påskafton, ohej vad tiden går. Men det är väl för väl det.


Igår kväll var vi hemma hos Emma och åt Påskbord och spela spel!
En riktigt trevlig kväll helt enkelt!
Lite stelt i början kanske?
Men spelet lättade upp det hela!!


Var något rita och gissa spel typ!
Och ni som känner mig vet ju hur fruktansvärt värdelös jag är på att rita!!
Men jag gjorde mitt bästa och Sofia var nog väldigt bra på att se också för, vi vann!
Det trodde nog ingen, inte ens vi själv att vi skulle göra! ^^


Jaha, idag nalkas utgång och så!
Spännande att se hur kul det blir!
Vi ska vara ute i Finspång!
Jag är taggad på drickat men vet i tusan om jag är så taggad på Finspång!
Men det blir säkert skoj, när man väl är igång och så! :)


Nej nu ska jag göra lite nytta så här på morgonenkvisten!!
Hej på er sötisar och fulisar!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards