Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Linn - 23 mars 2013 13:02

Nu var lördags förmiddagen gjord! Gud så skönt.

Nu ligger jag hemma i badkaret och njuter!! Tyckte jag var värd det en dag som denna!!

Längtar dock redan tills jag får komma hem och sova! Ska bli för himla skönt!
Idag måste jag ju somna tidigt så jagar pigg i morgon när jag får besök och allt. :)


Har pratat med pappa i över en timma och beklagat mig. Och kanske kan jag lösa det här ändå? Är dock nervös för hur, men på nått sätt så kanske det kan gå!

Av Linn - 23 mars 2013 05:53

Okej jag erkänner!
Jag går upp alldeles för tidigt på morgonen, när jag börjar 7.
Då ringer klockan 04,50...

Och nu har jag varit klar sen 05,30...
Men det är lite mysigt också..
Den enda som är vaken i hela Finspång är jag känns det som.. Fast det är de ju inte! Men de känns som så..
Och gå omkring med Brad paisley i öronen den här tiden på dygnet är så underbart!!


Vem behöver en pojkvän? När man har Brad!
Det går bra nu!!


Måste dock påpeka att jag saknar att känna mig älskad, och känna närheten varje dag! Veta att när jag kommer hem från jobbet så är han där hemma och väntar på mig..
Det är en ganska skön känsla!
Men det enda som väntar på mig här hemma nu för tiden är ångest och dammråttorna!

Tacka fan för att jag har mina vänner!! Då glömmer jag bort det mesta som är tungt och jobbigt!


Längtar som en tok till sommaren!
Då får jag förhoppningsvis jobba mer!! Och sen åker vi! Ska bli för himla underbart <3


Nej nu ska jag sjunga med Brad innan jag ska iväg till jobbet!!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards