Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Linn - 6 mars 2013 05:36

Ja då har vi varit på vår kryssning!
Herregud!
Det var jag och Sofia och alla 70 taggare!
Folk hade rullator, problem med blodtrycket, nyligen haft en stroke osv!
Haha, och så var det vi!

Buffén var as god, åt dock för mycket men vad gör det! Sen efter det så blev det fest.
Vi skulle inte dricka oss as fulla eftersom det ändå bara var äldre där.
Men det var billigt och gott och slutade med att det alldeles för mycket.

Men vi hade kul ändå! Dansade och hade oss alldeles för länge in på morgonen.
Igår vaknade vi upp och mådde sämre än någonsin. Jag ville bara kräkas och dö typ! En överlevde hela lååånga resan hem..

Idag ska jag jobba, och ha lönsamtal!
Efter det blir det iväg till finet och hämta en ny sladd innan jag ska åka hem och fixa lite.
På kvällen ska jag till Sofia och laga mat och mysa med film!
Känns som om det var en evighet sen!!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards