Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Linn - 18 mars 2013 17:34

Idag blev det en kort dag på jobbet.
Sen blev det träning för hela slanten, stackars min rumpa!
Sen har jag lagat mat i mängder!
Köttfärspaj, lambiffar, bröllopsmiddag, kycklinggryta och flöskpannkaka!
Allting ligger nu i min frys och väntar på att jag ska bli hungrig och lat!!


Ikväll bär det hem till Sofia igen! Har ju ändå sovigt hemma en hel natt, det räcker!!
Promenad, och massa prat står på schemat då!! <3 mys!


Av Linn - 18 mars 2013 06:09

Igår var en riktigt slappar dag!
Men idag eller denna veckan är det andra bullar!!

Jobb och träning är ett måste nu.
Och idag ska jag laga mat och frysa in, så jag har så jag kanske äter mindre ute! Eller det är iaf planen, men sen vet man aldrig hur det blir!!

Jag fundrerar starkt på att flytta!! Vad ska jag med 3 rum till?
Men ja som sagt, varför inte när jag inte tjänar på att flytta!?
Ja jag är i valet och kvalet lite sådär..

Men jag är sugen på att flytta in till stan, men det vill jag inte göra själv! Känns som att de kan bli för himla ensamt!

Ja vi får väl se hur de blir med den saken! Flytt alltså!


Fy fan denna vecka aka jag träna sönder!!! Var inte kul alls att ställe sig på vågen idag när vi har ätit chips, godis, ute och cola varje dag typ!! Haha...

Den här veckan kommer det nog inte bli mycket roligare än såhär! Träning och jobb! Jobbar hela helgen så ska inte ens ut! Men det kanske är bra både för ekonomin och hälsan! ;) haha

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards