Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Linn - 27 mars 2013 21:07

Idag ringde poolen äntligen upp,
Och som tur var så fick jag förlängt på vikariatet ända till den 15 september!!
Känns för himla bra ska jag säga er!

Även om det är låg procent, men det är iaf någon inkomst!
Bättre än inget iaf!

Nu ska vi kolla på jägarna 2, och mysa..
I morgon är det lyx frukost, träna och jobb som chemat! :)

Av Linn - 27 mars 2013 09:03

Ja det kan man då verkligen säga.
Sofia ringde och väckte mig.. Ska ringa upp sen om ett tag..

Den andra Sofia'n ligger här brevid och sover!! :)


Igår blev det för mycket helt enkelt.
Började redan inne på Ikea.. Men då kunde jag koppla bort det eftersom vi inte var hemma..
X

Men när jag och Sofia kom hem till henne så gick det inte lika bra.. Tårarna bara forsa ner och även fast jag inte ville gråta så kunde jag inte låta bli.
Skönt att Sofia vet precis vad det är jag känner...


Jag är så tacksam över mina vänner.
Som alltid finns här.
Även om jag kanske inte visar det just när jag är ledsen så är jag väldigt glad för det.
Och det värmer i hela mitt hjärta, bara tanken på att ni finns där för mig.
Jag älskar er!! <3

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards