Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Linn - 13 mars 2013 22:37

Idag blev det en hel dag i Norrköping igen! Fast idag utan shopping som tur var!!
Breven hel dag hemma hos Emma. Med Sofia och Sandra!
Så trevliga människor hela högen! <3

Undra vad jag hade gjort om jag inte hade lärt känna mina vänner..
Herregud, då hade jag legat i den här sängen helt jävla ensam och tyckt synd om mig själv!


Detta kanske kan låta hemskt men jag är faktiskt glad att det tog slut mellan mig och Jens nu.
Jag har fått ett liv där jag gör saker.... Och vänner som jag älskar av hela mitt hjärta!
Ja, jag kan inte klaga en sekund på mitt "nya" liv.
Och jag hoppas att alla andra människor kan glädjas för min skull!

Nu ligger jag i sängen och känner mig rastlös!
Men snart är det morgon igen!
Då blir de tvätta bil, kläder och städa!
Så det blir nog bra! :)

Av Linn - 13 mars 2013 09:57

Äntligen är det Onsdag! Vill bara att den här veckan ska flyga förbi, så det blir fredag direkt lixom..

Jag trodde inte att jag skulle ja någonting att göra den här veckan. Men det har inte vart en lugn stund ännu! ^^

I måndags tränade jag, och sen åkte jag till Sofia på kvällen och rensa hennes garderob och käka massa god frukt och sov här.

Igår åkte vi till stan på dagen och handlade massor med nytt och spännande! Och sen kom vi hem vid 17 tiden la oss och vila lite och sen på kvällen drog vi in till stan för att gå på bio. Det blev "mördaren ljuger aldrig ensam" var bara jag och Sofia i hela salongen ^^ haha!
Sen följde jag med hem hit och sov här igen.

Idag vakna vi alldeles för tidigt. Så vi ligger i sängen och vilar lite.
Sen ska vi hitta ork till att träna, och i em./kväll ska vi hem till Emma i stan och ha trevligt :)

I morgon så måste jag dock städa. Varesig jag vill eller inte!!
Och sen är det snart fredag, tacka fan för det! :)

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards