Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Linn - 7 mars 2013 20:08

Ursch jag är så trött på mig själv just nu!
Ligger hemma i sängen och tycker illa och synd om mig själv på samma gång.
Jag är så jävla patetisk!
Förstår inte vad jag håller på med är jag så jävla rädd för att bli ensam eller för att jag inte tycker om att vara ensam!?!?!

Åh jag blir så arg på mig själv!!
Nu ska jag sova istället för att ligga här och vara ledsen och arg och allt vad jag nu är!!

Av Linn - 7 mars 2013 13:32

Ligger hemma i sängen och lyssnar på låten "when i get where i'm going med Brad Paisley" och gråter som en galning!

Kanske är för trött för att lyssna på sån här fin musik!
Vet inte riktigt varför jag är ledsen.
Är det för att musiken är fin?
Är det för jag saknar någon/något?
Eller är jag trött?
Kanske en blandning av allt?!?

Nej nu ska jag rycka upp mig för det är ju trots allt snart dags för jobb!
Hej!

Av Linn - 7 mars 2013 12:06

Åh puhh vad jag är trött! Har inte sovigt något inatt typ!
Och de få timmar jag sov så blev det bara lätt sömn.
Jag somna ordentligt runt 9 kanske till 11!
Tur det, för i kväll ska det jobbas!

Hade en super mysig kväll igår!
Jag och Sofia köpte kebbabtalrik och kolla på Johan Falk!
Och senare blev det filmen ps. I love you! <3
Hur mysigt som helst!


Nu ligger jag på soffan och är totalt jävla död! Men annars är det fint!!

Hej!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards