Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Linn - 14 mars 2013 11:04

När jag kom hem igår blev jag så fruktansvärt rastlös så jag drog hem till Sofia och sov där. 

Spela spel osv. En bra kväll helt enkelt. 


Idag fick jag gå upp redan klockan 9, och åka raka vägen hem eftersom elektrikern skulle komma klockan 10. 

Satte igång tvättmaskinen och börja städa. 

Och nu har han gått. 

och jag måste säga att jag känner mig mindre handikappad nu när jag VET att sakerna är hela och fungerar här hemma även om jag inte använder tv:n speciellt mycket längre. 


Sitter nu vid min dator och skriver. 

Herregud känns som att det var en evighet sen mitt internet på datorn fungerade ^^ 


Sitter och lyssnar på remember when med Alan Jacksson. 

Är lite kär i den låten också. 

Har många nya kärlekar i mitt liv. 


Ja, nu ska jag strax hoppa in i duschen och fräscha till mig lite, sen ska jag äta frukost och damsuga golven. 

Och efter det blir det att tvätta bil och träna som är kvar på dagens "måste" lista. 

Härligt! 


Får se vad som händer och så ikväll. 

Om jag får besök eller hur det blir. Men hoppas på att jag får lite besök ikväll. 
Men deppar inte om det inte blir så! =) 


Nej nu MÅSTE  jag duscha och raka mig.. Benen är som en stor vinterpäls, och det är inte det enda stället. Hahah. 

Dags att få bort det nu! 


Hej på er! 

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards