Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Linn - 9 mars 2013 16:08

Har suttit här hemma nu med papper om hur jag ska kunna göra det billigare för mig varje månad så jag har råd att överleva och så!
Men jag kan ju inte dra in på någonting typ!

Bredbandet kan jag inte ta långsammare på för fy vad tråkigt, elen går ju inte att äldra på, telefon har jag ju fast kostnad på så den är ju lugn så det enda är att flytta men jag skulle bara tjäna några 100 så då kan jag lika gärna bo kvar, right?

Får helt enkelt sluta dricka cola, äta onyttigt, äta ute och röka kanske?
Men vad tråkigt!!!
Aa, vi får se hur det blir!!

Men just nu brinner det i fingrarna för jag är så shopping sugen! Så på tisdag struntar jag i mina ekonomiska problem och åker och shoppar!
Sen får jag väl ansöka om att vara med i lyxfällan snart! :)

Hej på er.

Av Linn - 9 mars 2013 11:37

Igår var det party för hela slanten!
Blev Wasa en bra stund sen Hugo en stund och sen Wasa igen!

Blev lite "lagom" full igår! Inte så där äckligt full som man kan bli!
Så jag mår hyffsat okej idag ändå måste jag säga.

Kvällen var riktigt rolig, trotts lite tråkigheter!
Synd bara att kvällen fick ett sådant tråkigt slut!
Men så kan det bli ibland!

Nej nu ska jag lägga mig i ett bad och fräscha till mig lite! :)
Hej på er!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards