Alla inlägg under november 2007

:'(

Av Linn - 19 november 2007 16:23

Faaan , prata nyss med Amanda , och fick reda på att min lilla älskling inte bor här i Finspång längre han bor nu mera på hem , fan varför just han ? :/ Varför skulle den lilla söta killen bli som han blev. Tänk dig att förlora en av dina bästa vänner hur skulle det kännas? Han kommer inte att komma hem på en väldigt lång tid. Jag som alltid har sagt att det är bäst för honom och ja det är väl det antar jag... men jag kommer sakna honom så jävla mkt , Jag önskar jag kunde träffa honom nu och bara krama om honom.och allt skulle bli bra igen. jag önskar att allt bara var en stor jävla mardröm. jag kommer saka honom när han ringer och frågar om vi ska ha söndags mys och softar kväll , och när man ser honom på centrum och kramar om honom.   faaan det är då inte lätt att leva alltid ,



hoppas han får det bra där borta och får komma hem snart , för jag saknar honom.

Av Linn - 19 november 2007 13:46

just nu sitter jag i skolan och vätar på att få sluta , och det gör jag snart med. Då kommer mamma och hämtar mig efter som jag ska till Carro för att lämna en massa papper efter som hon inte kan gå till skolan just nu ,



Sen ska jag hem och VILA ,. är fan helt död idag , och sen ska jag självklart vänta på att Sofia ska komma hem från skolan som vanligt , men idag kommer hon hem ännu senare efter som hon skulle med amanda och handa och så . väldigt tråkigt för mig , Men så är det när vi inte går på samma skola och inte ens i samma stad eller ort , men man får väl le ändå och vänta på att hon ska komma hem , Kanske hinner prata lite med Emil om han ens är hemma än. =/ Men jag håller tummarna för det , =) Han är min tönt så det så :D ahha den du :O 



puss o hej

Av Linn - 18 november 2007 16:44

Idag kom Emil hit , väldigt trevligt FAKTISKT , det börja med att jag fick gå ut och leta efter honom , köra vilse är inte det lättaste :P haha ^^ Sen gick vi in till mig satt i mitt rum och skämdes sen kika på the fast and the ferius , och hade det trevligt , lekte med fisken och hunden ( GOSEDJUR och inget annat ) Sen så ville molle vara med att leka med fisken så fisken dog efter ett tag, :D Men nu har han iaf åkt hem , men det var kul att träffa honom , får väl se om vi ska ses igen någon gång :P


det var allt för idag , sen blire sofia och andra avenyn :D

Av Linn - 16 november 2007 22:39

Okej hur långt måste dom behöva gå för att få komma in på hem ? Dom 2 som jag tänker på har hållt på i över ett år tror jag att det är , dom super dom snattar dom slår sönder saker dom rånar , Och nu idag har dom även slagit två personer , ska dom behöva gå så långt innan nått sker ? Borde det inte vara slut med allt det dom gör ? borde dom inte få hjälp nu med en gång ? Jag vill bara att det ska gå bra för en av dom ,, jag hatar att se honom så sorglig som han är , jag älskar verkligen den pojken.

Av Linn - 16 november 2007 18:26

Nog för att jag vet att alla älskar Sofia Fransson men att någon okänd männsika dyker upp på hennes skola och pussaar na :P fan sofia fransson älskad och omtyckt aav alla , =)



glöm inte bort att det är min vän ,, MIN BÄSTIS :D

Av Linn - 16 november 2007 18:21

Ja idag är det Fredag väldigt skööönt , att äntligen få ha helg . :) Idag blir det iaf att leka med Sofia , får väl se vad vi ska hitta på bara... Jag har inte mkt till fantasi iaf , :P I morgon tror jag att Emil ska komma hit , men jag vet inte hur det blir med den saken för vi har inte pratat nått idag , men kommer han så stannar han väl ett tag, sen på kvällen får vi se vad jag ska hitta på :P 




Ja men nu orkar jag inte skriva mera faktiskt , men ÄLSKA MIG ÄNDÅ !!!

Av Linn - 15 november 2007 14:58

Idag äre då Torsdag och jag sitter i skolan och har skit kul eller inte , men vi kan ju låtsas , Nu kommer min lärare Anne , hon är ganska söt idag faktiskt =) Trevligt sånt där. Idag klockan 5 kan alla tänka på mig för då tar jag hål i läppen ;D Jag skämde nyss ut mig inför Emil , jag råka skriva ett jätte konstigt sms , men han tyckte om mig ändå sen fick jag redan på. =))



puss o hej töntar.

Av Linn - 13 november 2007 15:55

Sandra som gick NS första året på Bergska skulle i år ha fyllt 20 år. Men Hon blev påkörd i torsdag/fredas när hon va på väg hem , och dog i söndas natt , så idag har vi haft minneslund på skolan , fan vad sorgligt det var.


Jag tycker så jävla synd om hennes mamma och syskon som var där idag . Man ville bara gå fram och krama om hennes mamma .



Annars har det varit en mkt jobbig dag ändå i skolan med tanke på att jag är så pass trött som jag är men jag klarar det.


juste igår försökte jag ta hål i min läpp det gick ganska bra bara det att jag inte hade någon kula så det var bara att ta ut det igen , Men på Torsdag klockan 5 ska jag pierca mig på lucky 7 det är bara hoppas att det blir någolunda fint  vi får la hoppas på det.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards