Alla inlägg under december 2007

Av Linn - 11 december 2007 20:40

Nu är det såhär att jag nyss såg på andra avenyn , och jag får panik på det där :O  man fick se hur det skulle bli på söndag :O och då kommer en polis hem till Tony och frågar ut honom om vart han var den natten när alla dom dära elakingarna vart mrödade :O och han var ju där :O men om han åker i fängelse då kommer jag bli mkt ledsen så det får han inte göra  ,

fan det är långt kvar till söndag jag kommer dööö innan söndag :D hahah




NERVÖS? AAA

Av Linn - 11 december 2007 17:27

Nu har jag äntligen köpt alla mina julklappar till alla trevliga människor , eller jag har en viss Sofia Fransson kvar , men det fixar jag på Torsdag med mamma =) hahah xD


nu börjar det fan bli lite julstämning för nästa Onsdag ska vi ha julbord i skolan , sen nästa Fredag så äre jul avslutning sedan jul lov :D HÄRLIGT !


ps. 12 dagar kvar till julafton :D


Av Linn - 10 december 2007 22:53

Nu är det såhär att jag är kär jag är helt förälskad , Och ni ska snart få veta i vem,

 det är Amanda Jensen men bara när hon sjunger vinnar låten i idol This moment =) Den är ju för bra , =) Men den suger när Marie sjunger den men jag är lycklig ändå :D


Och Nej jag är inte kär i någon annan endast This Moment , :D den är ju för fin alltså :D


Nej nu behöver jag gå ut och ta en cigg och drömma om this moment :D och sen ska jag lyssna lite till på den sen ska jag sova :D

jul

Av Linn - 10 december 2007 18:06

Nu är det redan den 10 December , det närmar sig verkligen julen nu , det är lixom bara 2 veckor kvar och det är bara 11 dagar kvar tills vi äntligen får jullov,


I morron ska mamma & pappa åka och handla julklappar till oss , *Hohaha* spänande sånt dära med jul hemligheter ,

Själv är jag nästan helt klar med mina julklappar har bara sofia och mamma kvar men jag vet ju som tur är vad jag ska köpa till dom båda =)

Sen ska jag hjälpa Max att köpa julklappar med och det blir inga problem vet vad han ska ge både mamma & pappa =)



Av Linn - 10 december 2007 15:51

Hej jag är hemma nu , har varit i skolan och gjort mitt svåra omprov och som ni förstår var det väldigt svårt , så det blir kanske att göra om det igen , men jag hoppas att jag slipper att göra om det igen iaf , för så jävla kul är det fan inte med matte prov,


har matte prov på torsdag med JIPPIE !

Av Linn - 10 december 2007 14:05

Oj då nu vart jag lite nervös , jag ringde ju nyss till Peter min lärare och frågade honom hur jag ska göra när jag ska göra mitt omprov osv, läskigt.

Hoppas verkligen inte att Magnus har glömt att jag ska göra provet för då vet jag en som får damp :D och det är jag LINN ! =))

Av Linn - 10 december 2007 12:15

Oj då jag som skulle gå upp halv 11 i morse vakna ganska nydligen , hahha ^^

Kommer aldrig kunna soova inatt och jag som ska till skolan i morron.

Önska mig lycka till håll alla tummar ni har för mig klockan 3 idag , jag ska nämnligen göra mitt omprov i matte, =/


På tal om någonting helt annat så ska jag åka till min kära syster på lördag, kan behöva komma bort lite från all den här ångesten. Och kan behöva prata med någon som verkligen förstr mig , jag menar inte att ni inte gör det men Josefine gör det på ett helt annat sätt , hon kommer inte och avbryter mig med en massa Jo men så är det inte osv.

Som jag har sagt förut och jag säger det igen jag har världens bästa stora syster , och jag älskar henne väldigt mkt, Och jag saknar henne här hemma. Men man får se det från den ljusa sidan hon slipper de här :O och jag får träffa henne på lördag =)


tillbax till skolan igen då , igår plugga jag svenska arbetsätt och lärande och MATTE med Göran , så samanlagt plugga jag JAG LINN i 4 timmar , förstår ni hur det känns fö mig? :D hahah


ps. Nu är det bara 14 dagar kvar till julafton :D



Av Linn - 9 december 2007 21:29

En familj är det bästa man kan ha som människa , Hos ens familj är man trygg där vet man att man blir älskad och omhändertagen. Men om familjen splittras då måste man helt plötsligt försöka bygga upp ett nytt förtroende en ny tryghet på ett helt annat sätt.


ganska jobbigt sånt här

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards