Alla inlägg under oktober 2010

Av Linn - 15 oktober 2010 21:38

Jag gör så gott jag kan, men det hjälper ändå lixom aldrig.

Jag försöker vara glad och uppåt och positiv, men ändå är det ända jag hör från människan "Är du sur, är du grinig?"

Jag ger fan snart upp.

Vet att det är olämpligt och fegt att ge upp. Men det krävs en förändring.

Jävlar vilken förändring som krävs nu!!


Nu ska jag snart gå och lägga mig, så jag orkar upp i morgon. Ska vara hemma hos Sofia redan vid halv 10. Så det är väl dags för sängen snart.

Det blir en lång dag i morgon, skönt att få göra lite roliga saker i morgon med min bästaste vän.


Hejs.

Av Linn - 15 oktober 2010 13:07

Det börjar bli dags att införskaffa sig en jacka. Jag har ingen och nu har det börjat bli väldigt kallt att bara gå ut i en tjocktröja.

Lte väl kallt för den här årstiden som är här och den som snart kommer.

Ja, det får nog bli att leta efter en jacka i morgon.

Jag har hatar att köpa jackor och sånt, man blir bara fattig plus att man ser så tjock ut i vinterkläder. (tockare än vanlig lixom) haha.


Men en jacka måste man väl ha antar jag, om man ska överleva.

Någon som vet vart det finns några snygga så man slipper springa in i precis varje affär i morgon? =D


Nu ska jag ta mig ett glas isvatten och mysa med en till film.

Börjar dock tröttna på att titta på film nu. Men det är kul det med.


Hejs.

Av Linn - 15 oktober 2010 10:29

Jag kan säga så mycket som att det krävs en stor förändring nu, för snart orkar jag inte mer.



Har precis fått sms av poolen om att jag ska jobba för mamma nästa vecka, nice!

Det blir iaf 2 dagar och med andra ord 20 timmar mer denna månad. Så nice!

Blir iaf  lite pengar och det är aldrig fel.


Nu ska jag snart slänga mig på soffan och titta på en film en stund, det blir skönt.


Hejs.

Av Linn - 14 oktober 2010 22:06

Idag var det meningen att vi skulle färga håret och greja på varandra men det ble inte så mycket av det. Istället satt vi och planerade våran helg i övrigt och hade sådär tråkmysigt som bara hon och jag kan ha.

Sen drog vi ner till folkbladet och träffade Malin och så.


Nu har jag tittat på lyxfällan, och nu ska jag faktiskt sätta mig och beställa bilder från internett. Från studentveckan och peace and love och så. Bilder som jag bara måste ha kvar och på papper.


I morgon är det Fredag, och jag har absolut inga planer för morgondagen mer än att jag ska äta köttfärspaj med mamma och max. Inte mycket till laner kan jag inte påstå, men det blir npg trevligt..


Hejs.

Av Linn - 13 oktober 2010 22:16

Idag mår jag kalas bra.
Har precis vart ute och träffat min kära vän Sofia =D

Fick till och med en pressent så söt som hon är.

Jag fick stenbocken boken, nu ska jag snart lägga mig och läsa men först ska jag spela lite på facebook. Har blivigt lite beroende av det.


I morgon ska jag till vallonbygden och sen ska jag träffa Sofia också. Vi ska ha en färga håret kväll. Spännande hoppas att vi blir snygga och så.


Hejs.

Av Linn - 12 oktober 2010 22:47

Det blrv inget jobbande för mig inatt utan istället blev det att ligga hemma och glo på film och tycka synd om sig själv..

Det visade sig att jag inte var så frisk som jag trodde, är visst sjuk. Stackars mig.

Det roliga är att jag inte känner mig speciellt sjuk.

Men nu ska jag snart gå och lägga mig, trotts att jag sov till 4 idag så är jag helt slut.


I morgon är det Onsdag, och då kommr min underbara vän hem. Jag längtar något fruktansvärt efter henne. Så i helgen blir det mys, stan och färga håret och sånt där som vi brukar göra. =D Längtar efter henne så jag kan dö.


Nej nu ska jag sätta på en film och försöka dricka lite..
Hejs.

Av Linn - 11 oktober 2010 07:56

Ursch idag är det riktigt kallt ni. Blir nog att skrapa rutorna på bilen skulle jag tro, fy så hemskt!

Önskar att jag hade en varm jacka att krypa in i sånna här dagar.

Men det har jag inte så det var inte så svårt.


Nu har jag vart ansvarsfull och ringt och sjukanmält min bror, jag tycker verkligen synd om honom. Han är fan alltid sjuk, inte alls roligt för honom.


Jag ska snart iväg och arbeta några timmar på tegelbaken innan jag ska hem och sova inför natten då jag också ska jobba. Det blir en stressig dag.  Nej vars, men jag blir stressad när jag måste sova på dagen för att ha en chans att orka vara vaken hela natten. Och blir man stressad över att sova så går det typ inte att sova.

Men jag hoppas att det ska gå bra och så.


Ojsan, vad klockan var mycket. Nu måste jag springa ner och ta min medicin innan jag ska till jobbet och vara duktig!

Hejs.

Av Linn - 10 oktober 2010 15:22

Idag är vi sega och trötta precis som man alltid är en vanlig Söndag.

Igår såg vi på film och var i våran nya lägénhet och så. Mysigt som tusan.


Idag har vi kollat på alla saker som vi har köpt, och Jens har kollat efter jobb här i Finspång och nu ska vi äta om en stund innan vi ska till lägenheten igen innan jens ska åka hem.

Ja, det är våra planer.

Sen ikväll ska jag bara ligga och glo på tv och ha det skönt.

Ska höra av mig till Alex med ikväll, och se om vi ska ses något i veckan eller hur vi ska göra.


Nej, nu ska jag pussa på min pojke och njuta av hans sälskap så länge som han är här. Tråkigt att han alltid måste åka hem på Söndagar, det är inte roligt. Men snart är det slut på det, skönt!


Jag och Jens är nästintill handikappade, jag med min arm som inte funkar så kan inte göra några större rörelser och Jens sitter med ett stort plåster i fejjan och på handen. Haha.

Ja vi passar iaf  ihop när vi är så här. xD


Nej, men hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards