Alla inlägg under oktober 2010

Av Linn - 9 oktober 2010 09:42

Jag åte till sjukhuset igår, och fick reda på att jag hade en inflamation i armen, så nu har jag fått någon muskelavslappnande tapplet och sen fick jag även en smärtstillande tapplet.

Skönt.

Så nu har jag knappt ont alls, känns underbart.


Nu ska vi snart in till stan för min mobil har kommigt så måste åka och hämta den. Skönt att få den tillbaka.


Annars vet jag inte vad som händer idag, inte mycket alls skulle jag tro.


Igår var vi och tittade på lägenheten och till min förvånad och lättnad så tyckte Jens om den. Skönt. Jag som har vart så orolig. Men nu slipper jag det iaf.


Nu måste jag duscha, Hejs.

AJ

Av Linn - 8 oktober 2010 14:27

Jag har så fruktansvärt ont i min arm. Vet inte vart jag ska ta vägen!!

Kunde inte ens klä av mig själv förut så jag fick ringa mamma så hon kunde komma hit och hjälpa mig av med kläderna så jag kunde duscha.

Duschen var rena plågan, kul att försöka tvätta håret när man bara kan använda armen. Ja, ja. Hoppas på att dom kan göra någonting åt det idag.


Mamma fick ringa till sjukan för att se om jag kunde komma in så dom kan titta på det så jag vet om jag ska vila armen eller röra den så mycket som möjligt. Ja, nu ska jag dit vid halv 4 och titta på den iaf. Hoppas att jag kan få något smärtlindrande eller liknanade iaf. Jag går under snart.


Ajja, nu ska jag försöka lägga mig och vila tills pappa och jag ska åka.

Hejs.

Av Linn - 8 oktober 2010 10:05

Här sitter jag i soffan och är trött. Har haft en hemsk natt, har så himla ont i min arm, ja, värken är tillbaka finns inte mycket mer att säga eller göra blir att röra den trotts smärtan.

Trodde faktiskt inte att jag skulle komma upp ur sängen i morse för jag hade så ont, men det gick ganska bra ändå.


Idag har min Jens vart på körskolan och bokat tid för uppkörning och grejer, nu jävlar ska han klara det och jag ska hålla alla tummar jag har för honom den dagen.


Idag ska jag enbart slappa sen ska jag hämta jens vid bussen sen blir det en tripp till den nya lägenheten och visa upp den för honom. Hjälp vad nervös jag är över det.


Hejs.

Av Linn - 7 oktober 2010 10:36

Nu har jag äntligen pratat med dom på vallonbygden så jag ska dit och hämta nyckeln i eftermiddag innan jobbet.

Så får vi titta på den i helgen, hoppas att Jens blir nöjd med den, jag är lite nervös faktiskt. Men det ska väl gå bra hoppas jag.


Sen så är jag så himla glad, ska börja gå intro på mammas jobb nu med, så då blir det mer natt jobb fast inom hemtjänsten. Det blir ju kanon bra.

Så ska gå intro på måndag och tisdag natt. Härligt.

Men jag tror mamma är mer glad än mig, hon säger "hej jobbarkompis" och grejer. haha.


Nu ska jag snart börja göra mig iordning inför den här dagen för jag ska ju iväg till vallonbygden sen och sen efter det ska jag iväg och jobba på betaren. Hoppas på en bra kväll där borta.

Nej men nu ska jag ta mig lite frukost och så innan jag ska sätta fart.

Hejs.

Av Linn - 6 oktober 2010 12:59

Gud så underbart det var i morse när jag kom hem och fick lägga mig. Det var efterlängtat då ska jag säga er.


Idag är jag mest bara sur.

För 2 helger sen så skulle jag och Jens få titta på våran lägenhet, men då gick inte det för att han som bodde i den ville ha en helg till på sig. Dom på vallonbygden sa då att ring i början av veckan så kan ni hämta nyckeln nästa veckan.
jag ringer då idag och frågar om den, men den verkar inte finnas inne nu heller.

Men ska tydligen ringa tillbaka i morgon IGEN och prata med dom. Ett evigt tjatande på mig som ringer, och mer sur blr jag för varje gång.


Nu ska jag ringa andra samtal, jobb samtal. Dom är roligare att ringa även om dem inte är possitiva. Dom får man iaf en summa pengar av varje månad, då är det lixom värt det! hehe.


Hejs.

Av Linn - 6 oktober 2010 02:19

Åhh klockan börjar äntligen närma sig 3 iaf, idag har tiden gått mycket långsamt här på jobbet. Men jag är inte arg för det inte ens lite.  Nu är det iaf  ny dag och Onsdag snart bara 4 timmar kvar på detta arbetspasset.

Idag har jag en massa saker att göra när jag har vaknat till liv igen.

Eller massa saker vet jag inte men jag har lite samtal att ringa och jag tycker inte om den sortens samtal därför känns det som massa saker.

Jag ska ringa till vallonbygden och förhoppningsvis åka dit och hämta nyckeln till lägenheten så Jens får se den.

Sen ska jag ringa till poolen och kolla om jag får gå intro på östermalms hemtjänst.

Sen ska jag hem till min pappa i morgon igen också, det är ju iofs inte speciellt jobbigt men det ska jag iaf.


Ursch nu fryser jag :/ Kanske är dags att troka lite golv så jag får upp värmen, men jag vill vänta med det i några timmar till, snart kommer de värsta timmarna och det är mellan 5-7 då är det minsann jobbigt att hålla sig vaken och varm.


Jaja, hoppas alla människor sover gott och så. Det kan jag lova att jag ska göra i morogn bitti iaf!! =D


Hejs.

Av Linn - 5 oktober 2010 23:39

Jag älskar att jobba natt när det händer saker.
Inte när det är så här.

Ursch vilken tråkig natt.

Hoppas den kommer igång lite snart!


Nej nu ska jag sätta igång och stor städa på denna avdelning, måste ha ¨någonting att sysselsätta mig med.


hejs svejs.

Av Linn - 5 oktober 2010 17:09

Idag har jag och Alex vart på kolmården. Det var riktigt roligt måste jag säga. =D

Sen på vägen hem stannade vi på mc donals och käkade där, mumma vad gott det var.


Sen när jag kom hem fick jag sms om jobb inatt och på Måndag mitt på dagen och jag fick båda passen. Fan vad skönt. Jag var ju så orolig över att jag inte skulle få något den här månaden men skönt att det redan har ramlat in två dagar. Det känns kanon bra.

Så nu har jag sovigt och laddat upp inför natten, är helt sjukt trött men hoppas på att piggna till framåt natten.


Min stackars lillebror är sjuk igen, =/ Kräks och bajsar, stackarn! inte alls roligt för honom inte.


Jaja, nu ska jag sätta lite fart. Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards