Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Linn - 3 februari 2010 19:22

Ja äntligen så är det Onsdag kväll. Jag gick inte till jobbet ikväll eftersom det gick så fruktansvärt dåligt igår.

Jag går dit nästa vecka och tar nya tag då.

I morgon är det Torsdag vilket ska bli så himla skönt, eftersom det är min sista dag för denna vecka på praktiken.

Sen har jag helg.

Så i morgon klockan 6 ska jag åka till Örebro, och på Fredag klockan tidigt på morgonen åker jag och Jens hem tills hans mamma i Gnosjö, på Lördag ska vi till ullared och på Söndag så kommer jag hem igen.

Det verkar bli en lång, tidig och intensiv helg också.
Men det kan väl vara trevligt det med kanske.


Nej ni, nu ska jag sluta skriva för nu börjar snart halv åtta hos mig.

Hejs.

Av Linn - 3 februari 2010 06:54

Fortfarande ligger snön på marken och inte nog med det, snön kommer fortfarande ner med!

Inatt har det tydligen vart värsta snöstormen här enligt både mamma och pappa som är ute och jobbar.

Nej nu tycker jag att det räcker.

Dom kan väl spara lite till nästa år istället?

Nu behövs det inte mer snö, nu behövs det vår.

Och jag vill att dag antalet ska minska till iaf 50 då är jag nöjd och glad.

Och då fryser jag inte heller.


Nu ska jag snart iväg på min praktik för den nästsista dagen för denna veckan. Det känns ganska bra det med, det känns som om även denna veckan kommer att ta slut, tro det eller ej lixom.


Jaja. Nej nu måste jag gå upp och väcka min bror ser jag.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards