Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Linn - 19 februari 2010 13:50

Åhh nu har jag äntligen sportlov. Så himla underbar.

Det känns helt underbart även fast jag har en hel del läxor att göra under lovet och så.
Men det kan ändå inte bli mycket bättre, precis när jag behövde ett lov och allt.

Gud vet om jag hade överlevt om det inte hade blivigt ett lov här? haha.


Snart kommer mamma och hämtar mig i skolan, vi ska åka upp till viberga och handla lite inför helgen, och förhoppningsvis ska det väl inte komma allt för mycket snö i morgon, för jag och mamma hade planer på att åka in till maxi huset och titta runt lite. men vi får väl se hur det blir med den saken.

I morgon blir det iaf mys kalas med melodifestivalen, det blir dunder bra det! Jag riktigt längtar.


ja men nu måste jag sluta skriva för jag ska springa ner och se om mamma kommer.

hejs.

Av Linn - 19 februari 2010 08:09

Jag sitter här i köket och jag verkligen känner hur mina ögon glöder av trötthet och hur jag nästan ryker av att jag är så irriterad.


Men michael jackson gör det lite lättare med sin låt human nature. Snart ska jag gå till skolan med, ursch jag orkar inte.

Men har man nått val?

Det är bara att gå dit!

Fast vad jag egentligen skulle behöva är att lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och somna om så jag kunde vakna på rätt sida igen.


Ps. Det snöar som fan och ska tydligen snöa ändå mera i morgon, det är ÄCKLIGT ! Det räcker fan nu, vintern är över varför fattar dom inte det?

Jag vill inte bli dyng sur om fötterna och behöva frysa mer! Det räcker nu, det är inte ens kul, utan det är fan bara äckligt.


Jaja. Nu måste jag borsta tänderna och fixa lite innan jag ska gå till skolan. Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards