Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Linn - 14 februari 2010 12:05

jag har verkligen ingen lust att sätta mig och plugga idag, jag är faktiskt riktigt seg idag.

Men jag funderar på att sitta ner och titta lite på tv och sen sätta igång och plugga.

Jag har ju faktiskt en hel del att plugga på. Och vill jag inte plugga hela lovet kanske det är dags att sätta igång och göra det nu.

Men jag har verkligen INGEN lust.


Sen vet jag inte hur jag ska göra med folkbladet heller, om jag ska fortsätta att jobba där ett tag till eller om jag ska sluta. Det ger ju nästan inga pengar alls, samtidigt som lite pengar är bättre än inga pengar alls.

Nej jag vet inte. Jag får ångest av detta.


Nej men nu ska jag testa med lite olika lösenord och se om jag kommer in på trafikskolans hemsida, för jag måste faktiskt plugga även på det :O

Så önska mig lycka till.


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards