Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Linn - 17 februari 2010 17:40

Onsdag, och jag sitter på jobbet. Inte så roligt, jag har värdens huvudvärk idag med, så det är inte alls trevligt.

Idag fick jag veta till 100 % att jag har fått sommarjobb på det stället där jag har haft praktik nu.

Så det känns faktiskt riktigt nice.

Jag är trött och gnällig idag det får man vara! Muntra upp mig någon.


Jens luktade inte hallonpaj förut! Han luktade riktigt äckligt, jag mådde nästan illa av honom! haha.


Nej nu ska jag kolla om Sofia vill röka, annars ska jag börja sälja nu så jag får gå hem.

Hejs.

Av Linn - 17 februari 2010 06:11

Skönt att höra att det inte bara är jag som vill ha stöd när man är hos tandläkaren =) hehe.,


Nu är jag vaken och har varit det i en halv timma, då kanske ni tycker att jag är konstig och så. Men det är jag faktiskt inte utan jag ska snart åka till min praktik. Ska ta bussen och grejer, så lat är jag. haha.

Men det är faktiskt tidigt på morgonen och kallt då får man åka buss.

Så idag ska jag ta 5 över 7 bussen till praktiken.

Jaja, vi hörs.


hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards