Alla inlägg den 11 februari 2010

mm

Av Linn - 11 februari 2010 11:07

Igår när jag åkte hem från praktiken hade jag sjukt ont i huvudet. Jag åkte hem och la mig på soffan och väntade på att det skulle gå över. Men det gjorde aldrig det.

Så jag fick ringa till min praktik och säga att jag inte kommer dit idag.

Så idag är jag hemma, och självklart har man inte lika ont i huvudet idag.

Utan man känner sig riktigt okej.

Jaja, vi får väl hoppas på att det var min sömn som gjorde att huvudvärken gick över igår annars vet jag inte riktigt vad jag ska säga. ^^

Igår kom ialla fall sofia hit till oss och tittade på den efterlängtade filmen som pappa fick köpa åt mig igår.

Den var väl varken bra eller dålig, men både jag och Sofia blev nog lite besvikna, vi hade väldigt höga förhoppningar på den filmen.

Men men, det ska man inte ha, för då blir ingenting bra.


Åh, jag är lite nervös inför i morogn, musikdag och allt. Tänk om jag gör nått fel eller glömer någonting hemma i kläd väg eller annat.

Nej jag ska lägga ner allting redan ikväll, så det så.

Hoppas att alla kommer bara, för vi ska vinna. SÅ är det! ^^

Sen på kvällen i morgon ska jag, sofia och jens fira att det är helg ^^, vi ska visa upp finspångs krog för jens.


Jaja, nu ska jag sluta skriva och försöka att göra någotning vettigt.

Hejs.


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards