Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Linn - 20 februari 2010 10:57

Igår kväll så spenderade jag min kväll hemma hos Sofia, med sommar planeringar och funderingar, och framtiden mm.

Det var faktiskt riktigt trevligt.


Idag öser snön ner ute, ursch.
Och det ska tydligen hålla på så här i morgon med. KUL !

Så det blev ingen stan för mig och mamma idag, men kanske i morgon det beror på vädret.


Idag skulle jag och Sofia träffas, men tveksamt om det blir någonting det är ju inte direkt något roligt väder att ge sig ut i.
Men vi får väl se vad hon säger sen när hon ringer.


Idag blir hur som helst en riktigt slapp dag, med ally mcbeal. Jag älskar den serien.

Jag gav mamma den första sässongen i julklapp och den har jag snart tittat klart på, och igår kväll skickade jag efter säsong 2 så nu har jag allt att titta på.
Jag älskart.
Men kan både skratta och gråta till den serien, och man får nästan allt det där man vill ha uppfyllt i ett och samma avsnitt.
Det tycker jag alla borde ta och titta på igen.


Nej nu blire ally mcbeal, tills Sofia ringer och vill planera. 

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards