Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Linn - 12 februari 2010 15:24

Jadu min kära moster i ullared hittade jag inte mycket inte, jag köpte faktiskt bara trosor, 2 linnen och en tjockare tröja och massa småplock sådär som man alltid gör.

Så det var jag lite besviken på faktiskt.


Idag hade vi musikdagen i skolan, och då är det en klasskamp mellan treorna. Våran klass ställde upp som smurfarna med låten "mitt i naturen" och målade oss med vattenfärger, gjorde iordning kläder som passade osv. Jag var en harre och genomled mycket för att vara det.

Synd nog så vann vi inte, men vi är nog lite nöjda ändå. hehe.


Jag känner mig taggad för lite fest ikväll. Eller ja fest och fest men att dricka och gå ut på krogen. Det ska bli trevligt, jag är på rätt humör för det!


I morgon är det melodifestivalen och jag längtar som vanligt =)


Nej nu ska jag titta på film en stund tills alla kommer hem.

Hejs,.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards