Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Linn - 18 februari 2010 14:28

Idag känns det riktigt bra, det var sista dagen på praktiken för denna vecka, och i morgon är sista dagen i skolan eftersom vi har lov en vecka efter det.
Gud så skönt!

Plus att jag fick min mobil som jag sålde på tradera nu såld, så det känns kanon bra. Jag hade inte riktigt räknat med det ärligt talat.
Men jag fick 860 kronor för den, så jag är nöjd.


Idag fick jag tacka nej till ett sommarjobb, det känndes inte så roligt. Men förhoppningsvis ska jag väl jobba några dagar där iaf, jag ska återkomma till dom så fort jag vet hur mitt schema ser ut.


Nej ni, nu ska jag sluta skriva och göra lite läxor, när man ändå inte har något annat för sig kan man lika gärna passa på att göra klart dem.

Det som känns lite tråkigt är att Jens åker hem i morgon, fast han kommer ju tillbaka på söndag vilket är bra.

Inför helgen och lovet har jag nästan inga planer, jag ska väl kanske träffa Sofia i morgon kväll och titta på film, fast hon lät inte så sugen på det så jag vet inte. Och på Lördag kanske jag också skulle träffa henne och titta på melodifestivalen fast det tror jag inte heller att det blir någonting av för hon visste inte om hon orkade och så.



Sofia har börjat att dissa melodifestivalen, hon tycker typ att det är tråkigt. Ja alla kan vi förändras. Jag älskar melodifestivalen lika mycket idag som förra året. Om inte lite mer nu kanske.

Men om inte jag ska titta på det med henne, ska jag se det med mamma, för mamma vill så himla gärna se det med mig på lördag det vet jag!


I morgon efter skolan kanske jag och mamma ska in till den stora staden och handla mat och titta runt lite. Det låter trevligt tycker jag.



Nej ni, nu ska jag sluta skriva och göra lite läxor, när man ändå inte har något annat för sig kan man lika gärna passa på att göra klart dem.


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards