Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Linn - 16 februari 2010 15:26

Det gick riktigt bra hos tandläkaren. Inte ett ända hål! Så jag är allt bra nöjd jag.

Alla läxorna är så gott som klara.

SÅ nu ska jag ta det lungt, börjar få lite huvudvärk..


Hejs.

Av Linn - 16 februari 2010 09:33

Det finns en dag på året som man borstar sina tänder extra noga. Man står där och borstar och borstar och borstar för att man ska till tanläkaren.

Om man har tur så behöver man bara gå dit en gång per år, hoppas verkligen att jag är en av dom detta året.

Jag gillar verkligen inte att gå till tanläkaren.

Man känner sig så frunktansvärt liten när man ligger i den där stolen men massa saker över sig.

Plus att man har en människa som hänger över än för att kunan titta in i ens munn.

Nej fy, jag gillar det inte!

Idag ska jag Linn 19 år gammal åka till tanläkaren med mamma, vissa saker blir man aldrig för gammal för att ta med sig sin mamma på.

Jag vill alltid ha med mig min mamma eller pappa när jag ska till tandläkaren, även om de inte följer med in, så är det en trygghet att veta att dom sitter där ute och väntar på mig.


Skönt att jag har mamma som följer med mig idag iaf.


Nu måste jag gå, för snart kommer mamma och hämtar mig. Om 20 minuter ska jag ligga inne i en stol och vara orolig.


Hejs.


Av Linn - 16 februari 2010 08:59

Haha, jadu morfar vist har jag mina filmer, men det kan vara kul att göra någonting annat för omväxlingens skull. haha.


Nu ska jag snart iväg till tandläkaren, jag är lite nervös! Ursch jag gillar inte att gå till tandläkare! Dom är läskiga och luktar illa.

Sen ikväll ska jag till folkbladet, och förhoppningsvis tjäna lite pengar, men det är väl tveksamt, men jag ska inte ge upp inte jag gör mitt bästa iaf.

Sen ska jag till banken och sätta in pengar till barncancerfonden och grejer. Jag är snäll, fast det är Linda och Patricia med såklart eftersom vi har kämpat ihop alla pengar tillsammans med vårat projektarbete.


Nej nu måste jag göra mig iornding.
Ha en bra dag.

Hejs.



ps. jag vill börja med något, en hobby. men vad?

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards