Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Linn - 23 februari 2010 19:31

Ännu en dag på folkbladet, jag har änsålänge sålt 7 stycken, jag känner mig riktigt exalterad.

Det är nog för att jag sålde 12 igår, jag vill helst sälja 2 till. Då kan jag gå hem och vara riktigt nöjd!


När jag kommer hem ska jag lägga mig i sängen sätta på nått bra på tv och mysa med min lilla Jens. Han var lite rolig igår faktiskt.

Förra veckan lät det så här varje kväll.

- Men linn hur kan du vara trött? Du kan ju inte sova innan klockan är tio.

Men vem tror ni somnade igår vid halv tio? Jo Jens.

Det tyckte iaf jag var roligt!


Nu måste jag fortsätta att ringa, mamma kommer ju snart och hämtar upp oss.

Hejs.

Av Linn - 23 februari 2010 10:47

Igår var jag och Sofia på folkbladet trotts att det är lov. Vi tänkte att det kanske kunde vara bra att gå dit och försöka sälja lite, för när det ändå är lov så gör det inte så mycket.

Till min förvånad så sålde jag hela 12 stycken tidiningar.

Så jag vart väldigt förvånad och självklart väldigt glad.


Har aldrig sålt så mycket, så det var lite av ett rekord! ^^


Nu ska jag försöka fånga in en fågel som har varit på rymmen inatt. Läskigt.

Jag som knappt gillar dom där fåglarna, men nu är den tydligen inne i max rumm och virrar omkring, stackarn! ^^



Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards