Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Linn - 22 februari 2010 10:20

Jag är ganska glad och nöjd idag faktiskt.

För jag håller ju på och säljer lite grejer på tradera och sådär.
Vilket är ganska roligt.

Jag sålde nydligen min mobil, och nu idag fick jag min klänning såld.

Igår när jag tittade för sista gången var den uppe i 75 kronor och i morse när jag skulle gå in och kolla och mejla henne/honom så såg jag att det hade ökat till hela 201 kronor. Då blev jag faktiskt riktigt glad.

Det är det bästa med tradera, man kan bli väldigt förvånad.

Så jag tycker faktiskt att man kan sälja sina saker där som man inte längre använder.
Man får ju pengar för det även om det inte alltid blir så mycket, men om det ändå är saker man hade tänkt att kasta så är det ju bra ändå.


Jaja, nu ska jag sätta mig och äta frukost med mamma, och vänta på att Sofia ska vakna och ringa mig =)



Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards