Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Linn - 15 februari 2010 08:49

Nu ska jag snart gå till skolan. Jag känner mig inte så taggad inför det, men jag känner mig heller inte ledsen över det, ganska skönt faktiskt.
Så tråkigt som jag hade det igår, herre gud alltså.

Nu är det bara denna veckan och sen är det lov, det ska bli riktigt skönt det faktiskt. Vi får väl se om jag har nått att göra på lovet, det är sånt som märks.

Jag kommer nog bara att vara hemma, kanske umgås lite med Sofia om hon har tid och umgås med Jens om kvällarna eftersom han fortfarande är kvar här då.


I morgon ska inte jag gå till skolan, busig jag är! hihi.

Nej vars, nej men jag ska till tandläkaren och jag vägrar verkligen att simma, så därför skiter jag i det.


Nu måste jag sluta skriva och göra mig iordning innan jag ska knalla iväg till skolan.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards